سلام =)
من اومدم و سبک بار اومدم =)
اینستا و توییتر و... رو پاک کردم و اومدم دیگه اینجا سکنا گزینم و بنویسم :)
امیدوارم که اوضاع خوب پیش بره :)
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت: 21:41
تو این پست قراره آدمای زندگیم رو جوری که قراره نام ببرم بنویسم.
پدر و مادر که همون
سیوگیلیم:همسرم
خواهر ب:خواهر اولم
آبجی: خواهر دومم
داداشم
شوهرخواهر ۱:همسر خواهر ب
شوهر خواهر۲: همسر آبجی
ج:پسر اول خواهر ب
آ:پسر دوم خواهر ب
م:پسر آبجی
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت: 21:41